Selamat Datang

Terima kasih kerana sudi membaca blog saya untuk kita berkongsi apa sahaja maklumat atau kisah kehidupan..

Imbas Kenangan Manis di UPM bersama BFF

Imbas Kenangan Manis di Upm Slideshow: Norazliana’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Serdang was created by TripAdvisor. See another Serdang slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Jumaat, 3 Februari 2012

Zaman Matrik 3

Assalamualaikum..wbt...11.15mlm..minggu ni agak sibuk sikit, dan badan pun rasa agak letih..agak meletihkan lagi apabila dalam beberapa hari ni line internet tak berapa ok..Aku suka tulis blog ni masa cuti hujung minggu atau cuti sekolah yang panjang..masa tu minda aku fresh..dan aku 'feel' dalam penulisan aku..
      
                     Ada beberapa gambar KMM yang aku simpan. Terlupa nak letak kat catatan aku sebelum ni.
Meh sini aku tunjukkan beberapa pemandangan dan kemudahan yang ada di KMM ni.
                                         Bangunan akademik
                   
                                         Bangunan Pentadbiran

                                       Makmal Sains. Yang tengah tu Bilik Persediaan..

                                                                  Makmal Sains

                                           Pintu masuk KMM

                                               Pusat sumber KMM

                                                       Pusat Riadah
                                        

Tempat jatuh lagi dikenang, inikan pula tempat menimba ilmu kan...Alhamdulillah..tempat aku menimba ilmu sejak dari sekolah sehinggalah ke Universiti semuanya dikelilingi oleh pemandangan indah dan tenang, hijau...Aku sukakan pemandangan yang hijau dan tenang.. Oh ya kat bawah ni ada lagi gambar-gambar aku masa matrik.

         Masa ni dah semester akhir (sem 3), rakam saat manis di KMM. Beberapa hari sebelum meninggalkan KMM.


 Aku tengah di 'observe' oleh 'lecturer' aku..Aku tengah present projek Sains Komputer (Macromedia Director 7), buat animation lagi gitu..

  Nampak KMM tu? itu adalah susunan bunga telur. Banyak wo bunga telurnya..beribu..Masuk MALAYSIA BOOK OF RECORD..sempena sambutan ulangtahun KMM yang pertama.


                   Masa ni aku tengah buat presentation untuk Final Project Sains Komputer aku. Tengah dinilai time nih..Aku buat tajuk Elektrokimia. banyak animasi boeh dibuat pada tajuk ni. Tak sia-sia jugak aku buat tajuk ni sebab masa dekat Maktab aku ada guna projek aku ni.
                  

            Selepas aku selesai belajar di Kolej Matrikulasi Melaka (KMM), aku isi borang permohonan ke Universiti. Sudah tentu pilihan pertama aku adalah UKM. Yang ke-2 UPM, yang ke-3 USM, yang ke-4 UMS, yang ke-5 UTM. Ketika itu aku berharap sangat yang aku dapat UKM. 2 kali aku mohon UKM. Nak pilih jurusan pun pening jugak. Aku berbelah bahagi tak tahu sama ada aku nak ambil jurusan Matematik ke atau Kimia..Aku suka kedua-dua subjek ni..hari berganti hari, aku ternanti-nanti, aku dapat Universiti mana lah agaknya...huuhhh...berdebar-debar ketika tu..tak senang duduk..

      Ok, Universiti mana yang aku dapat? Ok kita ikuti kisah aku seterusnya di Zaman Universiti pulak ye..see you..


         

Tiada ulasan:

Catat Ulasan