Selamat Datang

Terima kasih kerana sudi membaca blog saya untuk kita berkongsi apa sahaja maklumat atau kisah kehidupan..

Imbas Kenangan Manis di UPM bersama BFF

Imbas Kenangan Manis di Upm Slideshow: Norazliana’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Serdang was created by TripAdvisor. See another Serdang slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Sabtu, 28 April 2012

Kisahku - nak jadi Postgraduate

Asalamualaikum wbt..

Selamat pagi, jam menunjukkan 2.00pg..aku sebenarnya memang dah mengantuk. Tapi sekarang ni tengah mengintai dan membuat permohonan untuk sambung pelajaran ke peringkat Master. Semangat tengah membara untuk sambung pelajaran ke peringkat Master. ada 2 pilihan Universiti iaitu, UKM dan UPM. Sebenarnya aku tengah keliru untuk memilih bidang. Aku pilih bidang pendidikan sains di UKM manakala di UPM aku pilih Psikologi Pendidikan. Aku pun teringin jugak nak ambik pentadbiran pendidikan. Masalahnya sekarang ialah ke mana hala tuju bagi kedua-dua bidang ini? Aku pun tak berapa jelas..

Esok, ahad 29 April, aku nak isi masa dengan menyiapkan dokumen-dokumen yang berkaitan untuk disahkan. Ya Allah, ku harap adalah rezeki untuk aku sambung belajar tahun ni. Permudahkanlah segala urusanku. Amin..

So, you all yang tengah bersemangat nak sambung belajar, jom kita sambung. Dah lama tak merasa suasana ke kuliah..Ohhh..seronoknya..jadi 'student' semula.

Oklah..sambung memikir esok pulak..dah ngantuk sangat dah ni..Bye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan